.

 בעקבות 35 שנות מחקר קליני ויותר מ 300 בעלי מקצועות טיפוליים, מאבחנים ואנשי חינוך שעברו את מסלול ההכשרה 

אבחון אישיות קצר ומדוייק

אבחון ייחודי וחדשני, נחקר קלינית ואקדמית ונמצא מדוייק וללא הטייה
כדי לבסס את שלב האבחון ולשים  סוף לסימני השאלה 
גם אם יש לך נסיון מקצועי רב

מתאפשרת הבנה מעמיקה לגבי אותם תהליכים ראשוניים וכן תהליכים בהמשך החיים המסבירים את התמונה הקלינית הנראית בחיי המטופל...דרך ההתבוננות בידיים נפתח עולם ומלואו. עולם המודע והלא מודע מונח לפניך.

עדינה פרצובסקי,  פסיכוטרפיסטית ועו"ס

התחום עיניין אותי אבל גם היו לי ספקות לגביו... עולם שלם נפתח לפניי... והיום גם אני מאבחנת.

אירנה זנגין ,  מטפלת ומאמנת בשיטת סאטיה

המיומנות שרכשתי במהלך הקורס מסייעת לי בעבודתי כמאמנת אישית.
מצאתי שההקבלות בין מה שאומרות כפות הידיים... זהות למסקנות אליהם מגיעים המתאמנים
אחרי מספר רב של מפגשים.
הקורס פתח לי צוהר נוסף להבנת אנשים, ויכולת לסייע להם למקד את מטרתם.

טובה הורביץ,  מאמנת אישית

שיטת אבחון המבוססת על מחקר וניסיון קליני, מדוייקת ולא מוטה 
מסלול הכשרה למיפוי ואבחון ביומטרי פסיכו-דיאגנוסטי
 

להוסיף כלי אבחוני ייחודי לארגז הכלים המקצועי שלך, צמצום שגיאות והטיות
שיאפשר למטופלים שלך 
לקבל הרבה יותר בזמן קצר תוך דיוק מירבי.

למה ללמוד מיפוי ואבחון ביומטרי?

 האתגרים העומדים בפני אנשי טיפול ואימון:

שלב הכרות ארוך ומייגע עם המטופלים/מתאמנים שמעלה יותר סימני שאלה מבהירות

ביסוס הפרשנות על מקור מידע אחד ומוטה של עדות סובייקטיבית, לרב מתוך המודע.

תסכול ממצבים שבהם ההתקדמות נבלמת בתחושת מבוי סתום של התהליך

הרגשת פספוס כאשר נתונים סמויים לא מאפשרים להביא לידי ביטוי את יכולתך לעזור למטופל/מתאמן

חווית החמצה כאשר ההתקדמות היא ברמת הידוע ולא בשורש התת-מודע

חוסר מיצוי ביכולת המקצועית וחוסר הכרה בערך המוסף המוענק על ידך

איך הרוב מתמודדים עם האתגרים האלו?

מתרגלים עוד כלי...

לומדים עוד תואר...

רוכשים עוד שיטה...
מתיעצים עם קולגות...

ומגלים שגם אחרי זה עדיין נמצאים באותו מקום מתסכל

מה המודל של שיטת המיפוי והאבחון הביומטרי?

איסוף נתונים

עיבוד הנתונים

פגישה אישית

מה מספרים על המיפוי והאבחון הביומטרי:

מה נלמד בקורס? 

דפוסי התנהגות הנראים 
במודע ובלא מודע

גישות חשיבה הנצפות
במבנה האצבעות

מערכת הרצון הבאה
לידי ביטוי באגודל 

מורפולוגיה של הציפורניים
וחשיבותה 

הגיאוגרפיה של כף היד,
קווים ותבניות העור  

כיצד איסוף כל הנתונים הופך
לאבחון אישיותי מדוייק

על מיפוי ואבחון ביומטרי במדייה  

נעים להכיר 

ריבה אלקלעי בוגרת תואר שני בחינוך ומנהל עסקים.
זכתה פעמיים בפרס חינוך.
בנתה וניהלה בית ספר תשע שנתי.
התמחתה במדעי הטבע ובמשך שנים שמשה כמנחה למורים בתחום.
השתתפה באופן פעיל בכתיבת תוכניות לימודיות במדעים.

ריבה ממשיכה את דרכו של ד"ר ארנולד הולצמן,
מלמדת את תורתו ופיתחה את שיטת המיפוי והאבחון הביומטרי
המתבססת על מחקר מקיף של מעל 30 שנה היחיד בארץ ובעולם.

ריבה מכשירה מאבחנים בשיטת ריבה אלקלעי 

למי הקורס הזה מתאים?

מאבחנים

פסיכולוגיים, מאבחנים פסיכו-דידאקטיים/ליקויי למידה שחשוב
להם להגיע לדיוק מירבי בתהליך ממוקד,
קצר ולא מוטה.

הסבה מקצועית

המעוניינים להתמקצע בתחום

חדשני פורץ דרך

פורשים לגימלאות

קריירה שניה

 

 

מטפלים

באומנויות/ גוף נפש/ מגע/פסיכולוגים/מטפלים זוגיים הרוצים כלי מעמיק המספק זווית מדויקת בנוסף לשיח ומצב הרוח של המטופל.

 

אנשי חינוך

כלי שמאפשר להוביל את
התלמיד, לשפר את
התקשורת
עם ההורים וצוות ההוראה,
לדייק את סגנון ההוראה
ולהפחית את התסכול
והשחיקה שלך.

מאמנים

שרוצים להעצים את הפרוטוקול האימוני עם
כלי שחושף במדויק את החוזקות של המתאמן 
ומאפשר
תהליך ממוקד עם
תוצאות מהירות

אנשי HR

גיוס עובדים מדויק שמאפשר לראות את הפוטנציאל בכל מועמד ועובד, באופן שישפר את ביצועי ההשמה
ויהפוך אותך לאוטוריטה אצלך בחברה ומושא חיזור בחברות אחרות.

למי הקורס הזה לא מתאים:

למי שלא יכול להשקיע משאבים לצורך התפתחות מקצועית ואישית 

למי שלא מרגיש צורך להעשיר את הכלים שלו, מי שחושב שיודע כבר הכל

למי שלא שואף להיות אוטוריטה בתחומו

מי שלא מבין מה המשמעות והחשיבות לעבוד עם אבחון מדויק ולא מוטה

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.